A downloadable game for Windows and macOS

Download NowName your own price

She's Fast, She's Deadly, but most importantly She's Sexy!
You better watch out for this Spicy Signorita!
She's taken, but she will hunt you down like you're the only man on her mind.

You play as Charles, an agent sent to investigate the corporate offices. 
Goodluck!

This is the continuation to "Edwardo".
PS, it is not necessary to play "Edwardo" first, so you can jump straight in!

- Controls are listed in game.
- Hold "TAB" in-game to see objectives.

StatusReleased
PlatformsWindows, macOS
Rating
Rated 5.0 out of 5 stars
(13)
AuthorSpalato Bros
GenreAction, Survival
Tags3D, Creepy, FPS, Horror, hot, maria, sexy, Voice Acting

Download

Download NowName your own price

Click download now to get access to the following files:

SignoraMaria.app.zip 962 MB
Signora Maria v1.0.3.zip 934 MB

Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

(+1)

In macOS version resolution is broken please fix it or add option to change resolution in settings.

Hello!
Thank you for the comment!
When you mean broken do you mean its lower than what it should be?

Cheers,
- Lewis

(+1)

exactly, resolution is too low

Smooth gameplay and scared me every time.

(+2)

Прикольная игра

(+2)

Big Booba Maria is dangerous

(+2)

Thank you for playing Daniel Rain!

(+1)

And thank you for making a good videogame

(+1)

traumatizing

(+1)

in a good way or bad way? 

(+1)

bof

(+3)

Great level and great boobs *cough* I mean assets! 

(+2)

How long is the game? I want to play it but I'm not sure if its supposed to be a short funny game, or something to sink a lot of time into

(+1)

Hmmm, depends really on how good you are at FPS's.
Most people average around 30 minutes of game time, i'd say.
Goodluck Dadika!

(-4)

why does this exist?

(+5)

Your name suits you.

(+1)

Why did u click on this hmm?

(2 edits) (+1)(-1)

when i scrolled there was a picture of a woman punching me lol i never thought someone or company would make a woman as the monster of a horror game lol (oh then y did i click then since it was night in the background or black i aint rasict it seemed like a horror game)

Deleted 66 days ago
(+2)

Thank you for playing!
i'm Glad you liked it!
Damn i'm your 99th sub. Get this man to 100!

Deleted 66 days ago
(+2)

I like this game... but how tf do you win
(+1)

Thank you!
Try stealth, Turning off your flashlight could help ;).

(+2)

good.
(+1)

Glad you liked!
Thank you for taking the time to play it!
Great video!

(+2)

😊👍
(+1)

:D

(+2)

INCREDIBLE SEQUEL! I loved every second of running from Maria and collecting files and tapes. However, when Edwardo showed up, I knew this meant business! SO FUN! 110% recommend!
(+2)

This game is so hot.

(+1)

Not as hot as you!

(+2)

butttt this game is coool see the water melons

(+1)

Yes.

(+1)(-1)

I finally finished Signora Maria through the based game of Edwardo. I'll give you my thoughts on it. 

At first, I knew I had to find the main office to begin the game, but there was no direction towards it. There was a map on the wall, but the players might wander somewhere else. Since the game was so dark, the players might think the flashlight had battery limits, but it does not, which makes the game scary. There was a glitch I encountered where I got stuck on the roof. I have no idea how that happened. Maybe it was the door that clipped me out of the map? I don’t know.

I’m looking forward to seeing moistcr1tikal try this game since he plays a role in this chapter. I'll be speedrunning Signora Maria on Twitch. Anyway, what an awesome game!

(+1)

Thank you for Playing Xerionix!
Loved the video! That bug was so weird idk how you clipped in it haha, Might have to blame unity on that one XD

(+2)(-1)

Welp, That was probably the single best way I've ever died in a video game... 

(+1)

Hey Thanks for playing CaptainComaToast!
I hope this experience satisfied you haha.
Great video!

Show post...

maria is op ...wtf o_O nice
(+1)

Edwardoooooo!
- penguinz0

(+2)

I loved the challenge of having two people to dodge!! defs worth the play through!

(+2)

I gave it the ol' college try, but the amount of bullshit was too far off the charts for me to put up with any longer. I might've been able to put up with Maria by herself, but the fact that the other asshole shows up and seems to be impervious to the whistle just made me a tad too butthurt.

Here's my no-commentary attempt:

(+2)

Thank you for playing SUPERDIVORCE!
I apologise for your negative experience.
Do you have any other suggestions to make it less "bullshit"?

Cheers,
- Lewis.

(+2)

I'd say not having the man with a gun pretty much instakill you upon sight. I think it'd be nice to give the player a little time to react once he starts shooting so you can blow the whistle and stun him long enough to get away. Also, if Maria is going to pursue the player so relentlessly, maybe adding in a way for the player to incapacitate one of the two bad guys would make things more fun. There's just A LOT of ground to cover, drawers to open, places to search, etc., so managing to stay away from one of the baddies only to run right into the other one makes it feel kind of rigged and not worth repeating over and over again.

(+3)

Thank you! Great feedback here!

(+2)

No problem! Thanks for listening!